miercuri, 26 noiembrie 2014

Un brad, o lumina un miros ma face sa fiu din nou copil

Craciunul fermecat, felicitare de craciun speciala

Ne pregatim sa impodobil bradul, Craciunul este aproape, strazile se impodobesc cu fel de fel de luminite, zona centrala este luata cu asalt de fel de fel de muncitori care lucreaza de zori pentru frumusetea orasului, zapada se asterne incet, incet peste brazii inalti si falnici care vegheaza orasul de argint. 
In aer se simte deja, cu aproape o luna inainte de marele eveniment, mirosul Craciunului, un miros placut, care imi da fiori si-mi face pielea de gaina, miros ce il cunosc inca din copilarie si il recunosc an de an. Acum craciunul este parca mai frumos ca niciodata, lumea este mai buna, zapada sta sa acopere orasul, in casa se aude muzica... , da, muzica facuta de becurile care-atarna de bradul cu un miros special, miros si sunet de care m-am indragostit de mic copil.


Totul e de vis, un vis ce vreau si sper sa reziste in timp, un vis ce imi aduce aminte si ma face... , din nou copil.

Poveste scrisa de Ionut pentru "Felicitari de Craciun 2014".


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Noi ti-am oferit o felicitare, asteptam parerea ta despe aceasta